Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Nederlands | | Menu
7,9 (19 reviews)
80% aanbevolen

Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Nederlands | | Menu
7,9 (19 reviews)
80% aanbevolen

Wat 19 mensen zeggen over Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

7.9 Gebaseerd op 19 reviews. 80% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

8.7 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 8

Prima restaurant.

D. vd. Zee op 01 april 2019

"Wederom: Heerlijk! "
8.0 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 6

Voor redelijke prijs goed 3 gangen menu

Froukje op 30 maart 2019

"Heerlijk!"
8.0 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 6

Eten werd goed verzorgd geserveerd. Smaakte prima.

Ravelli op 29 maart 2019

"Tegenvaller"
2.7 Keuken 2 | Service 4 | Sfeer 2

Via restaurantweek had ik een viergangenmenu gereserveerd. Mijn reservering was niet bekend, maar er werd niet moeilijk over gedaan.
Ik wilde een fles wijn bij het eten bestellen, maar alleen de huiswijn was beschikbaar en die was niet de moeite waard.
Het eten was deels prima, deels slecht. Kortom, al met al teleurstellend. Gelukkig had ik uitstekend gezelschap ;-)

Paula op 17 maart 2019

"Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijk personeel"
9.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 10

3 gangenmenu gehad. Voldoende keuze en was erg goed. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

Lies op 04 maart 2019

Plattegrond Alle restaurants in Hollum e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Keuken: Nederlands

In het gezellige familiehotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het pittoreske dorpje Hollum geniet je na een schitterende dag op het strand en in de duinen van verrassende à la carte gerechten. De Nederlands georiënteerd menukaart bevat streekgebonden producten. Zo worden de visgerechten bereid met vers gevangen vis uit de Noordzee en de Waddenzee. In de sfeervolle bar kun je de dag afsluiten onder het genot van een heerlijk drankje. Proef wat Ameland te bieden heeft en ervaar de gastvrijheid van het prachtige eiland!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Hollum e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden