Flavourz by Servais

Modern, Streetfood | €€ | Menu
8,8 (137 reviews)
95% aanbevolen

Wat 137 mensen zeggen over Flavourz by Servais

8.8 Gebaseerd op 137 reviews. 95% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Gemengde gevoelens."
7.3 Keuken 9 | Service 8 | Sfeer 5

De gerechten waren smaakvol met ruime porties. Het personeel was erg vriendelijk. Het was wel erg rumoerig in het restaurant.
Opvallend was dat de zevende gang (kaas) als supplement betaald moest worden á 14,50 euro terwijl het menu van 7 gangen volgens afspraak 80 euro zou gaan kosten: was dus 94,50 euro.

Arie Lavrijssen op 30 juni 2024
Geverifiëerd

"Voor herhaling vatbaar "
7.7 Keuken 8 | Service 7 | Sfeer 8

Heerlijk 6 gangendiner met lekkere wijnen. De porties waren groot. Leuk zitten, alleen de akoestiek is niet geweldig, waardoor de uitleg van de wijnen niet goed te verstaan was.

Gerthy Bex op 27 juni 2024
Geverifiëerd

"Ontbreken van empatie"
5.3 Keuken 8 | Service 2 | Sfeer 6

Wij waren die andere gasten die het ongeluk met de glazen deur meemaakten en hielpen.
Het personeel toonde geen enkele empatie, ging gewoon door alsof er niets gebeurt was terwijl de gast kijhard tegen de nieuw geplaatste glazen deur was gelopen, waarop geen sticker zat!
Hij zei , super nonchalant, "het maakt niet...

Lees hele review

Wij waren die andere gasten die het ongeluk met de glazen deur meemaakten en hielpen.
Het personeel toonde geen enkele empatie, ging gewoon door alsof er niets gebeurt was terwijl de gast kijhard tegen de nieuw geplaatste glazen deur was gelopen, waarop geen sticker zat!
Hij zei , super nonchalant, "het maakt niet uit of er stickers op zitten, ze lopen er toch tegenaan", En dat terwijl zijn gast er niet goed aan toe was.
Ook wij kregen geen bedankje of drankje aangeboden voor onze hulp!
Terwijl hij gewoon doorging met zijn werkzaamheden! Ze weten alle details van hun gerechten maar de klant staat duidelijk niet centraal!
Ze kunnen blij zijn als de andere gasten hen niet aansprakelijk hebben gesteld.
Ook na dit ongeval werd geen actie ondernomen om iets op de deur te plakken. Dus hij zegt dat gebeurd vaker en onderneemt geen enkele actie?!

Ruud en Lilianne op 23 juni 2024

"Levensgevaarlijk"
3.7 Keuken 7 | Service 1 | Sfeer 3

We hadden gereserveerd voor een 6 gangen menu en na de derde gang wilde mijn echtgenoot nog snel iets uit de auto halen voor de volgende gang geserveerd zou worden. Doordat er geen stickers op de buitendeur zaten liep hij in volle vaart met zijn hoofd tegen de glazendeur buitendeur aan en werd onwel. Gelukkig was er...

Lees hele review

We hadden gereserveerd voor een 6 gangen menu en na de derde gang wilde mijn echtgenoot nog snel iets uit de auto halen voor de volgende gang geserveerd zou worden. Doordat er geen stickers op de buitendeur zaten liep hij in volle vaart met zijn hoofd tegen de glazendeur buitendeur aan en werd onwel. Gelukkig was er een behulpzame gast die te hulp schoot om te voorkomen dat mijn man op de grond zou vallen omdat hij steeds opnieuw dreigde weg te zakken en mij op het hart drukte om 112 te bellen want hij was er slecht aan toe. Het personeel heeft geen enkele blijk van interesse getoond of hulp aangeboden. Ze gaven de indruk dat dit maar lastig was. Ondanks de stresssituatie ben ik nog naar de kasa gelopen om de rekening te vragen. Terwijl de ambulance op mij stond te wachten om te kunnen vertrekken werd me verteld dat uit coulance een 3 gangen menu werd berekend i.p.v.. 6 gangen. Verder werd alles volledig in rekening gebracht tot en met het water arrangement toe. Zelfs op dat moment werd er door het personeel niet gevraagd hoe het met mijn man ging of gezegd mevrouw ga maar vlug met de ambulance mee. Achter me hoorde ik gasten tegen elkaar zeggen: moet ze nu ook nog betalen? Schandalig. Ik wilde echter alleen maar zo vlug mogelijk naar de ambulance en naar mijn echtgenoot. Ook nadien is er totaal geen interesse getoond.

Een teleurgestelde gast op 20 juni 2024
Geverifiëerd

"Heerlijk gegeten "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Eten is top. Personeel zeer vriendelijk. Een aanrader!

J. Ramaekers op 16 juni 2024
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurants in Maastricht e.o.

Toon telefoonnummer

Over Flavourz by Servais

Keuken: Modern, Streetfood

Gelegen in Wyck, tegenover het centraal station in Maastricht, is restaurant Flavourz by Servais. In dit moderne en warme restaurant heerst een heuse ‘’Casual Feel’’. Flavourz by Servais maakt gebruik van smaken van over de hele wereld. Het op zoek gaan naar de juiste specerijen en smaken is de drijfveer van de keukenbrigade en de service staat altijd klaar om je een gastvrije ervaring te bezorgen. Michelinster-kok Servais Tielman verwent je bij Flavourz by Servais met een gastronomisch diner of -lunch. Kom langs en laat je meenemen op een culinaire wereldreis!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Maastricht e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden