Kozee

Frans, Klassiek, Vis en zeevruchten | | Menu
9,3 (173 reviews)
98% aanbevolen

Wat 173 mensen zeggen over Kozee

9.3 Gebaseerd op 173 reviews. 98% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Tijdje geleden dat wij zo goed hebben gegeten! "
9.3 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 9

Echt een aanrader! Leuke, vlotte, vriendelijke bediening. Muziek mag van mij iets meer op de achtergrond. Het eten is in een woord super! Genoten! Mooie, verfijnde smaken, prachtig opgemaakte borden! We komen terug!

Sylvia Feikema op 17 maart 2024
Geverifiëerd

"Weer heerlijk gegeten"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Wederom heerlijk gegeten. Altijd weer vriendelijk ontvangen. Goede sfeer en verrassende gerechten met uitstekende wijn erbij.

Igor Bakker op 14 maart 2024
Geverifiëerd

"Wederom een heerlijke avond."
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Wederom heerlijk gegeten bij Kozee tijdens de restaurant week. Tot een volgende keer.

Mark Sepers-Terra op 13 maart 2024
Geverifiëerd

"Goede service "
8.7 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 8

Vriendelijke bediening. Eten was goed.

Oma vlinder 🦋 op 11 maart 2024
Geverifiëerd

"Heerlijk gegeten"
9.3 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 8

Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes en fijne bediening

Ronald op 09 maart 2024
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurants in Purmerend e.o.

Toon telefoonnummer

Over Kozee

Keuken: Frans, Klassiek, Vis en zeevruchten

Aan de Koemarkt in Purmerend heten chef Phil Eikes en gastvrouw Marjolein de Reus je van harte welkom bij Kozee! Het intieme restaurant heeft een knusse setting waar je bij binnenkomen al direct thuis voelt. Dagelijks worden de gerechten bereid met gebruik van seizoensgebonden producten en worden er heerlijke wijnen geserveerd. Gastvrouw Marjolein verwent de gasten met al hun wensen en adviseert uitgekiende wijnen aan de gasten. Met een jong en enthousiast team wordt je door hen met passie op je wenken bediend! In 2023 mocht Kozee daarom ook haar eerste koksmuts ontvangen met 13 Gault&Millau punten!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Purmerend e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden