Payal

Indiaas |
5,7 (54 reviews)

Voortreffelijk Indiaas 3-gangendiner € 30,- € 10,-

Payal

Indiaas |
5,7 (54 reviews)

Voortreffelijk Indiaas 3-gangendiner € 30,- € 10,-

Menu
Voortreffelijk Indiaas 3-gangendiner
€ 30,- € 10,-

Wil jij ook heerlijk & voordelig dineren bij Payal met je Dinercheque t.w.v. van € 20,00?

Je kunt kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Er is altijd keuze voor een vlees, vis of vegetarisch menu.

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Dinercheque vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinercheque in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinercheque t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op! Maximaal 1 Dinercheque per 2 personen. De menuprijs van € 10,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 30,-. Zie ook de voorwaarden.
Let op na het maken van uw reservering is de dinercheque verzilverd en hoeft u deze niet meer mee te nemen naar het restaurant.

RESERVEER RESERVEER

Wat 54 mensen zeggen over Payal

5.7 Gebaseerd op 54 reviews. 52% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

3.3 Keuken 1 | Service 6 | Sfeer 3

Wij konden niet kiezen voor de duurste eten garnalen prima lust ik ook niet, maar toen ik zei ik zou graag voor de zalm kiezen toen was het er niet. Het eten was ook niet lekker. Voor gerecht vier stukjes kibbeling. Het nagerecht was het enige wat lekker was. En dat was ijs dame blanche Dus hier komen wij nooit meer

Marjo Kramer op 26 augustus 2020
Geverifiëerd

6.3 Keuken 8 | Service 6 | Sfeer 5

Goed eten, maar de toegankelijkheid is slecht, vooral nu de enige toegangsweg was opgebroken (hadden jullie wel, mogen zeggen!)

H van Steenis op 29 januari 2020
Geverifiëerd

"Latest experience"
2.7 Keuken 5 | Service 2 | Sfeer 1

Na dit restaurant meer dan 20 jaar te hebben ebruikt, zal ik in de toekomst mijn vrienden en gewoontes elders meenemen omdat het geleidelijk naar mijn mening is gedaald. Eerdere e-mails zijn onbeantwoord gebleven. Betreffende de resevering van afgelopen weekend. Het positieve was dat het eten ok was. De minipunten w...

Lees hele review

Na dit restaurant meer dan 20 jaar te hebben ebruikt, zal ik in de toekomst mijn vrienden en gewoontes elders meenemen omdat het geleidelijk naar mijn mening is gedaald. Eerdere e-mails zijn onbeantwoord gebleven. Betreffende de resevering van afgelopen weekend. Het positieve was dat het eten ok was. De minipunten waren echter. Geen tafelgesprek van de eigenaar die meer tijd met zijn laptopdoorbracht. Er was geen tafelkleed- alleen papier rollen. De kaars had op het papier gelekt. De kandelaar zat vast aan het papier. De eigenaar maakte de houder los waardoor het papier scheurder. Het papier was niet vervangen. Er was geen bestek voor het hoofdgerecht en dus moesten we het bestek van het voorgerecht gebruiken.

Ontevreden op 23 december 2019
Geverifiëerd

2.0 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 2

De Dal soep was instantsoep, de fish pakora waren 4 kleine kibbelingen met een beetje sweet chilisaus en toen het hoofdgerecht werd gebracht zei de serveerder hardop tegen iemand anders: 'Het zijn gewoon hele vervelende mensen' (er had net iemand telefonisch een bestelling geplaatst). Zeer onprofessioneel om zoiets ...

Lees hele review

De Dal soep was instantsoep, de fish pakora waren 4 kleine kibbelingen met een beetje sweet chilisaus en toen het hoofdgerecht werd gebracht zei de serveerder hardop tegen iemand anders: 'Het zijn gewoon hele vervelende mensen' (er had net iemand telefonisch een bestelling geplaatst). Zeer onprofessioneel om zoiets te zeggen terwijl je mensen aan het serveren bent. Hier gaan wij nooit meer naartoe.

Lieneke op 14 december 2019
Geverifiëerd
Payal heeft gereageerd op 14 december 2019

Beste,

Wij serveren al 26 jaar het zelfde huisgemaakte dalsoep. Nooit gehoord dat de dalsoep een ''instant soep is''? De fish pakora is geen kibbeling, maar victoria baars. Dit staat ook duidelijk op de kaart aangegeven. Misschien moet u ook even kijken wat kibbeling precies is. De fish pakora is totaal geen kibbeling dus. U kunt wel heel leuk overal een 2 op geven en doen alsof niks gesmaakt heeft, maar dan zouden jullie niet alles opgegeten hebben (geen resten over) en zeggen dat alles naar wens is, wanneer hier naar gevraagd word? Mijn advies is, om de vragen zoals: heeft het gesmaakt en is alles naar wens, eerlijk te beantwoorden. Wat betreft de telefonische contact met de andere klant, heb ik geen flauw idee waar u het over heeft. En als dat gebeurt, gaat dat u helemaal niets aan en heeft u hier niets mee te maken. Verhaal heeft altijd 2 kanten. U luistert af en dat is ook niet netjes van u. Inplaats van ons manieren te leren, leer zelf manieren mevrouw. Kennelijk is het heel makkelijk om onterecht achter een laptop een review te schrijven!!!!


"Dichte deur"
2.0 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 2

We hadden gereserveerd voor 18:00, maar stonden voor een dichte deur.

Jos Dekker op 31 oktober 2019
Geverifiëerd
Payal restaurant heeft gereageerd op 31 oktober 2019

geachte heer dekker,

Wij zijn gisteren genoodzaakt de restaurant te sluiten ivm lekkage in de keuken. Wij konden de situatie niet meer tijd verbeteren. Wij hebben netjes alle reserveringen opgebeld om uit te leggen wat aan de hand is. Ik heb u 3 keer in de loop van dag gebeld maar steeds werd er niet opgenomen. U kunt dit ook zien bij u gemiste oproepen in u telefoon. Na 3 keer bellen hebben we ook diningcity gevraagd om contact met u op te nemen. het is jammer dat het zo is gegaan maar het was niet mogelijk om contact met u te krijgen.

Plattegrond Alle restaurants in Almere e.o.

Toon telefoonnummer

Over Payal

Keuken: Indiaas

In Almere is restaurant Payal gevestigd. Hier worden gerechten geserveerd met unieke smaakcombinaties. De menukaart is geïnspireerd door de meest culinaire streken in India wat zorgt voor overheerlijke creaties. Tijdens je bezoek kan je genieten van een fenomenaal uitzicht op het Weerwater. Het bedienend personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt wat de ervaring compleet en uitzonderlijk maakt.

Wacht dus niet langer en reserveer snel een tafel om zelf van de waanzinnige gerechten en de fantastische gastvrijheid te proeven!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Almere e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden