LEKR

Frans |
9,0 (108 reviews)
98% aanbevolen

Wat 108 mensen zeggen over LEKR

9.0 Gebaseerd op 108 reviews. 98% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Een geweldige middag !!!"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Wat een overheerlijke culinaire verrassingen, wat een vriendelijke bediening, dan ook nog schitterend weer, wat wil een mens nog meer?

Laurens van der Kroft op 09 maart 2014

"Visit to restaurant lekr"
9.0 Keuken 9 | Service 9 | Sfeer 9

The food was well prepared. The personnel was very flexible to accommodate our choices. Will definitely recommendate this restaurant to our friends.

Etta op 09 maart 2014

"Uitermate goed"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Het eten, de bediening, alles was perfect. Zeer vriendelijke bediend en de uitleg van de gerechten was uitstekend.

Reina v/d Bosch op 09 maart 2014

"Zeer tevreden"
7.3 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 6

Voor de eerste maal geweest. Vriendelijk ontvangen. Eten en wijn dik in orde. Met dank aan lieve serveerster,Stijn en Neeke

peer mulder op 29 januari 2014

"Fijn, maar klein"
8.7 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 8

Goed en ruim opgezette ruimte. Een charmante correcte en niet opdringende gastvrouw gaf een uitstekende bediening.
Het eten was zeer smaakvol en verrassend met als enige minpunt, dat de porties wel erg klein waren.
Degenen, die niet aanwezig waren moeten er spijt van hebben.

Rinus Spoor op 27 januari 2014

Plattegrond Alle restaurants in Ankeveen e.o.

Toon telefoonnummer

Over LEKR

Keuken: Frans

Restaurant LEKR in Ankeveen ligt in een prachtige natuuromgeving, met bossen en de Ankeveense plassen.

Bij LEKR wordt alles op alles gezet om de gasten een geweldige avond te verzorgen.
De chef werkt vooral met heerlijke seizoensproducten en ingrediënten uit de regio. Het motto is dan ook: vers-vers-vers.

Geniet van de uitmuntende gerechten van de chef en laat je helemaal verrassen. Reserveer een tafel bij LEKR en ervaar het zelf.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Ankeveen e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden