De Kei

Nederlands |
8,8 (138 reviews)
96% aanbevolen

Wat 138 mensen zeggen over De Kei

8.8 Gebaseerd op 138 reviews. 96% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Negatieve ervaring"
5.3 Keuken 4 | Service 6 | Sfeer 6

Saté was verbrand en de kabeljauw niet gaar.

Jose Vos-Boven op 03 november 2019
Geverifiëerd

10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

Clasien Lock op 28 oktober 2019
Geverifiëerd

8.0 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 6

Prima gegeten, met zorg klaar gemaakt.
De tent was wel een beetje rustig op vrijdag avond, maar ik ga er zeker nog eens eten.

Alecdepalek op 29 september 2019
Geverifiëerd

10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Eenvoudig en goed eten. Erg leuk dat ons desert speciaal gemaakt werd op onze 13 jarige relatie.

Gerald Bosboom op 11 september 2019
Geverifiëerd

"Vergeten"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Ben het helemaal vergeten, door de brand die ik had, sorry

Huibjan Murre op 22 juli 2019
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurants in Hilversum e.o.

Toon telefoonnummer

Over De Kei

Keuken: Nederlands

Stap binnen bij Eetcafé De Kei in Hilversum. De keuken is zeer internationaal geïnspireerd. Naast de heerlijke standaardgerechten heb je ook nog wisselende specials die met verse seizoensgebonden producten wordt bereid. Chef Rob gebruikt altijd dagverse producten, met veel respect voor zijn eten creëert hij heerlijke gerechten vol smaak en liefde.

Het sfeervol ingerichte café heeft ook een gezellige bar met diverse bieren en een zeer uitgebreide wijnkaart. Het intieme interieur en het gastvrije personeel geven je direct een warm gevoel.

De keukenbrigade van Eetcafé De Kei in Hilversum nodigen je uit de om veel belovende de kook-kunsten uit te proberen!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Hilversum e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden