Milos

Grieks |
8,0 (33 reviews)
80% aanbevolen

Wat 33 mensen zeggen over Milos

8.0 Gebaseerd op 33 reviews. 80% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"weer heerlijk gegeten bij Milos"
8.7 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 8

Voor Grieks eten moet je gewoon bij Milos zijn. het eten is goed en het smaakt alsof je in Griekenland zit.Het heeft dezelfde authentieke smaak. Wij gaan hier vaker eten.

Anoniem op 01 april 2018

"Eten bij Milos"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Gisteren heerlijk gegeten bij Milos,en we werden netjes en beleefd te woord gestaan .
We waren al vaker bij Milos wezen eten en komen zeker een volgende keer nog terug.

C. Duijnisveld op 01 april 2018

"we waren gebonden aan 3 gerechten door nkortigskaart dus geen lams wat ik graag eet maar wat we kregen met ijs toe was prima"
9.7 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 9

nogmaals we waren gebonden aan 3 gerechten door n kotingskaart primera maar wat we kregen was prima ook t ijsgerecht was klasse n10 lamsvlees zat er niet bij jammer maar nogmaals prima

frans noordermeer op 10 maart 2018

"Dinos bij Milos"
7.0 Keuken 9 | Service 6 | Sfeer 6

We hebben bijzonder lekker Grieks gegeten.
Het uitserveren van de diverse gangen had wat sneller gekund;het was niet druk in het restaurant...Ouzo bij binnenkomst:prima.De tzatziki kon smakelijker.

Anna op 02 maart 2018

5.3 Keuken 5 | Service 5 | Sfeer 6

Eten was goed alleen lang moeten wachten op patat

A van der sluis op 26 februari 2018

Plattegrond Alle restaurants in Den Haag e.o.

Toon telefoonnummer

Over Milos

Keuken: Grieks

Griekser wordt het niet. Het team van Milos in Den Haag ontvangt je warm met een glaasje ouzo.

Er hangen doeken aan het plafond, verder veel planten en hout. Een fijn terras aan de voorzijde met twee torenhoge planten om je in de zon te vergezellen. Begin met een schotel met kleine hapjes en daarna een heerlijk bord vol.

Aan keuze in elk geval geen gebrek!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Den Haag e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden