Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

Frans | | Menu
7,5 (31 reviews)
71% aanbevolen

Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

Frans | | Menu
7,5 (31 reviews)
71% aanbevolen

Wat 31 mensen zeggen over Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

7.5 Gebaseerd op 31 reviews. 71% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

3.3 Keuken 6 | Service 2 | Sfeer 2

Dit had ik nog nooit meegemaakt.
We kwamen aan en er was geen plek om onze jas op te hangen (deze waren nat van de regen) en moesten over de stoelleuning. Onze reservering stond niet op de lijst, maar er was wel plek dus we mochten gaan zitten.
Na bijna 20 min kwamen ze vragen wat we wilden drinken en kwamen ze v...

Lees hele review

Dit had ik nog nooit meegemaakt.
We kwamen aan en er was geen plek om onze jas op te hangen (deze waren nat van de regen) en moesten over de stoelleuning. Onze reservering stond niet op de lijst, maar er was wel plek dus we mochten gaan zitten.
Na bijna 20 min kwamen ze vragen wat we wilden drinken en kwamen ze vertellen wat het menu was.
De eerste gang was veel belovend. Het zag er mooi uit en was lekker.
En toen kwam het wachten op de 2e gang. Na 1,5uur!! Hadden we eindelijk na navraag, onze 2e gang, de soep. “We waren de bon kwijt”. Aangeven dat dit kan gebeuren maar dat het netjes was geweest dat ze dit even waren komen melden na constatering. We kregen excuses. Na de soep hebben we wederom 20 minuten moeten wachten voor er iemand langs kwam voor drinken. Hier wederom wat van gezegd, wederom excuus en nu kwam een jonge dame een drankje van het huis brengen. Ze smeet het drankje nog net niet over tafel, ze keek ons niet eens aan. Sorry, maar deze excuses voelde niet oprecht.
En als het nu druk was en het personeel de benen onder hun lijf vandaan liepen wil ik er niets van zeggen maar ze stonden regelmatig niets te doen. Vervolgens kregen we het hoofdgerecht: lauwe kipsaté. Ik heb er maar niets van gezegd omdat ik vond dat er al genoeg gezegd was. Binnen 10 min stond het dessert op tafel: ijs (soep). De helft was al gesmolten. Wederom het er maar bij gelaten (ze doen vast hun best). Bij het afruimen van het dessert vroeg ik om koffie en voor ik kon aangeven dat we cappuccino wilden was de meneer al gevlogen. Helemaal verbouwereerd keek ik mijn vriendin aan en we moesten lachen. De meneer die de koffie had aangenomen kwam de koffie brengen en begon mij vervolgend Ampubliek uit te voeteren. “Mijn collega heeft wel gehoord wat jullie net zeiden, jullie doen ontzettend kinderachtig, wij doen ons best om het jullie naar dr zin te maken etc.” Hier ontstond een discussie waarbij ik beschuldigd werd van iets wat niet gebeurd was. Maar meneer wilde het er bij laten en verdween.
Wederom verbouwereerd toch besloten naar achteren te lopen en naar de meneer en de leidinggevende? Te lopen het de avond te bespreken. Allerlei redenen. Uiteindelijk 2 drankjes van het huis gekregen.
Hoe dan ook, het was een enerverende avond, maar ik zou het niemand aanraden.

Margriet Schmitz op 30 september 2019
Geverifiëerd

"top avond"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Het was erg gezellig, goede bediening. goed eten. het was een top avond

Top Avond op 21 augustus 2018

"Heerlijk"
8.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 7

Heerlijk eten in een mooie omgeving met een goede bediening. Erg genoten.

Nathalie op 02 mei 2018

"Op vakantie uit eten"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Prachtig hotel/restaurant diep in de bossen van Rijssen met vriendelijk personeel en een heerlijk verrassingsmenu. Voor herhaling en aan te bevelen.

Els Beukelman op 21 maart 2018

"Dat was dat dan weer"
4.0 Keuken 4 | Service 3 | Sfeer 5

We hebben het dankzij onze groep super gezellig gehad, maar ik zou het restaurant niet aanbevelen als je van echt lekker uit eten houdt. Als je geen fijnproever bent en toch in het hotel overnacht is het prima, maar als je echt uit eten gaat is er zoveel beters in de buurt. Het meisje van de bediening deed echt haar...

Lees hele review

We hebben het dankzij onze groep super gezellig gehad, maar ik zou het restaurant niet aanbevelen als je van echt lekker uit eten houdt. Als je geen fijnproever bent en toch in het hotel overnacht is het prima, maar als je echt uit eten gaat is er zoveel beters in de buurt. Het meisje van de bediening deed echt haar best en was vriendelijk, maar was onvoldoende ingewerkt, geen idee van de wijnen bijvoorbeeld, maar niet haar fout. Ze werd aan haar lot overgelaten voor ons gevoel en moest alles alleen doen. Het duurde ook allemaal echt vreselijk lang (half acht daar, pas na 10 uur hoofdgerecht), terwijl het toen niet (meer) druk was. De bestelling van broodjes vooraf was 1e keer vergeten, 2e keer niet goed goed gegaan (je kreeg sowieso niet de vraag of je vooraf iets op tafel wilde). Er werd niet gevraagd hoe je de biefstuk wilt (na aanspreken bediening wel). Het hoofdgerecht was lauw (de borden waren warmer), de rode wijn van het wijnarrangement kwam niet voor maar na het hoofdgerecht. Nee......

Is alles naar wens? We hebben toen we eenmaal het hoofdgerecht hadden maar ja gezegd want we hadden al zo veel opmerkingen gemaakt dat het gênant werd en we wilden ook weg. De smaak van het eten was oké, niet heel speciaal, maar voor bijna 50 euro p.p mag je wel wat verwachten. Achteraf stond de wijn ook apart op de rekening en niet als arrangement, maar we hebben het er maar bij gelaten. Nee, niet meer naar de Rijssenseberg.

Jeroen op 17 maart 2018

Plattegrond Alle restaurants in Rijssen e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

Keuken: Frans

De Rijsserberg: bijna on-Nederlandse vergezichten en verrassende flora en fauna in het prachtige Nationaal Park De Sallandse Heuvelrug, waar je eindeloos kunt fietsen en wandelen. Na een prachtige dag in alle rust nagenieten? Laat je dan verwennen met een culinair diner in het sfeervolle Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug en proef heerlijke gerechten uit de Franse keuken, met invloeden uit de Sallandse streek. Om nog even na te tafelen kun je plaatsnemen in de knusse bar en lounge.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Rijssen e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden