Brasserie De Zeven Reuzen

Nederlands |
8,6 (145 reviews)
95% aanbevolen

Brasserie De Zeven Reuzen

Nederlands |
8,6 (145 reviews)
95% aanbevolen

Wat 145 mensen zeggen over Brasserie De Zeven Reuzen

8.6 Gebaseerd op 145 reviews. 95% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Zeer aangenaam"
8.7 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 8

Afgelopen dinsdag hebben wij met vrienden een zeer aangename avond mogen beleven, heerlijk gegeten, fijne service in een gezellige ambiance.

Mevrouw Bogaarts op 21 maart 2019

"Gewoon heel goed"
8.7 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 8

Wij hebben lekker gegeten met de ING bon. Aardige bediening, wel een beetje traag maar dat maakte de gezelligheid er alleen maar beter op.

Caroline Jens op 11 maart 2019

"verrassings menu met dinercheque van ING"
2.7 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 4

slecht voorafje met zure bloemkool
zeer matige maaltijd met 2 kleine stukjes kalfsvlees
nagerecht schaaltje pudding
Kosten 75 euro - 20 van de cheque = 55 euro

de Lange op 11 december 2018

"Prima gegeten"
7.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 4

Met z'n 2-en gegeten op deze prachtige locatie.

Op dinsdag avond verder geen gasten?! dus ook weinig sfeer.
Eten was smaakvol, vooraf vis/garnalen stukjes rundvlees als hoofdgerecht met lekkere klaargemaakte groentes. Nagerecht was vooral veel: creme brule + ijs + mangogebak + chocolademousse.
Ondanks andere recenties gaan wij hier nog een keertje eten.

rm op 28 september 2018

"Leuke plek, niet heen gaan met allergieën"
5.7 Keuken 3 | Service 7 | Sfeer 7

Goede sfeer, zalen met verschillend karakter. Prima bediening en service.
Helaas niet goed in rekening houden met allergenen.
Wel op mijn bord, allergenen weg gelaten, geen/nauwelijks vervangende elementen. De algemene bijgerechten zaten vol met allergenen zonder dat dit benoemd was. Niets vermoedend start je d...

Lees hele review

Goede sfeer, zalen met verschillend karakter. Prima bediening en service.
Helaas niet goed in rekening houden met allergenen.
Wel op mijn bord, allergenen weg gelaten, geen/nauwelijks vervangende elementen. De algemene bijgerechten zaten vol met allergenen zonder dat dit benoemd was. Niets vermoedend start je dan met eten. Gelukkig herkende ik het. Gerecht ervoor had ik het dubbel gevraagd en was verzekerd dat het echt in orde was en dat ik het niet hoefde te vragen... Jammer. Feedback werd goed opgepakt.

S v op 12 mei 2018

Plattegrond Alle restaurants in Ede e.o.

Toon telefoonnummer

Over Brasserie De Zeven Reuzen

Keuken: Nederlands

Je zoekt een restaurant in Ede? Dan is het fijn dat je zojuist Brasserie De Zeven Reuzen hebt ontdekt. Van alle restaurants in Ede is Brasserie De Zeven Reuzen toch wel het meest markant. Heerlijk dineren op het mooiste terras, tussen eeuwenoude kastanjebomen. Of gezellig binnen in één van onze spraakmakende zalen. Een unieke uitspanning met een rijke historie. Door de jaren heen genoten velen, vaak onder de meest uiteenlopende omstandigheden, van haar gastvrijheid.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Ede e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden