Moodz

Mediterraans, Nederlands | | Menu
8,4 (234 reviews)
91% aanbevolen

4-gangen diner € 49,95 € 29,95

Moodz

Mediterraans, Nederlands | | Menu
8,4 (234 reviews)
91% aanbevolen

4-gangen diner € 49,95 € 29,95

Menu
4-gangen diner
€ 49,95 € 29,95

Wil jij ook heerlijk & voordelig dineren bij Moodz met je Dinercheque t.w.v. van € 20,00?

Je kunt kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Er is altijd keuze voor een vlees, vis of vegetarisch menu.

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Dinercheque vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinercheque in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinercheque t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op! Maximaal 1 Dinercheque per 2 personen. De menuprijs van € 29,95 is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 49,95. Zie ook de voorwaarden.
Let op na het maken van uw reservering is de dinercheque verzilverd en hoeft u deze niet meer mee te nemen naar het restaurant.

RESERVEER RESERVEER

Wat 234 mensen zeggen over Moodz

8.4 Gebaseerd op 234 reviews. 91% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

8.0 Keuken 9 | Service 7 | Sfeer 8

Overall a very nice place with delicious menu. Service was quick, all people at the table were served at once. Atmosphere very cosy, and staff friendly.

Recommended!

Bart Garbaczewski op 02 oktober 2011

5.0 Keuken 6 | Service 4 | Sfeer 5

Slechte bediening. Enkele erg jonge meisjes die niet veel weten, bij iedere vraag die je ze stelt gaan ze bij de gastvrouw om antwoord vragen.

De 3 gangen volgde elkaar zeer snel op, na een uur hadden we 3 gangen op. en stond ik af te rekenen.

Het brood met kruidenboter kwam tegelijk de eerste gang. Niet dat het z...

Lees hele review

Slechte bediening. Enkele erg jonge meisjes die niet veel weten, bij iedere vraag die je ze stelt gaan ze bij de gastvrouw om antwoord vragen.

De 3 gangen volgde elkaar zeer snel op, na een uur hadden we 3 gangen op. en stond ik af te rekenen.

Het brood met kruidenboter kwam tegelijk de eerste gang. Niet dat het zo lang duurde voor het brood kwam, zo snel kwam de eerste gang.

Het terras ligt strak aan drukke weg (auto en veel fietsers). Dat had veel invloed op de sfeer.

We kregen biefstuk als hoofdgerecht, maar er is nooit gevraagd of wij deze rauw, medium of well-done wilde hebben.

Verder wil ik wel zeggen dat de keuken goed is, maar dat kwam niet echt uit de verf omdat de presentatie en sfeer het af leit weten.

lennart gernand op 02 oktober 2011

6.0 Keuken 7 | Service 5 | Sfeer 6

Vrijdag 18 maart een hapje (3 gangendiner)gegeten in Moodz. De ruimte (beneden) is erg rumoerig en je zat dicht op elkaar. Eten en drinken is van goede kwaliteit. Er is goed aandacht voor combinatie van ingredienten en smaak. De hoeveelheid voor de niet al te grote eter is voldoende. Wat tegenviel was de dame die on...

Lees hele review

Vrijdag 18 maart een hapje (3 gangendiner)gegeten in Moodz. De ruimte (beneden) is erg rumoerig en je zat dicht op elkaar. Eten en drinken is van goede kwaliteit. Er is goed aandacht voor combinatie van ingredienten en smaak. De hoeveelheid voor de niet al te grote eter is voldoende. Wat tegenviel was de dame die ons bediende. Deze was niet geinteresseerde en draaide letterlijk haar verhaaltje over de net geserveerde eten af. Ook keek ze je niet aan. Hierdoor was er geen contact. Dit veranderde ook niet toen ze vroeg of het gesmaakt had en ik antwoorde glimlachend: nee! Kortom eten ok maar sfeer en bediening kan stukken beter. Wij kom er niet meer terug.

Rob Stil op 21 maart 2011

6.7 Keuken 6 | Service 7 | Sfeer 7

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de speciale prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal...

Lees hele review

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de speciale prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal garnituren als friet, sla e.d. bij zat, wat wij er niet bij kregen. Het eten was verder prima, lekker, maar jammer dat het zo weinig was! We hebben zo dus eigenlijk geen goed beeld gekregen van hoe Moodz normaal is.

Verder was de tafel bij binnenkomst nog niet klaar, dus konden we alvast een drankje aan de bar doen. Geen probleem verder, echter waren er 4 barkrukken, waarvan er twee werden gebruikt voor een bak met kopjes en glazen e.d. en die werd ook niet weggehaald toen wij er gingen staan. Aan de andere kant van de bar stond een plank met brood, dus daar kon je als gast ook niet gaan staan. We stonden er dus eigenlijk min of meer in de weg voor ons gevoel.

En er hangt een TV aan de muur die aan stond wat ik apart vind voor in een restaurant.

Verder duurde het ook erg lang voordat we alle gerechten kregen. Brood moesten we 2 x om vragen en drankjes werden niet altijd even goed bijgehouden.

Leonie V op 20 maart 2011

6.7 Keuken 6 | Service 7 | Sfeer 7

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal garnitur...

Lees hele review

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal garnituren als friet, sla e.d. bij zat, wat wij er niet bij kregen. Het eten was verder prima, lekker, maar jammer dat het zo weinig was!

Leonie Vronik op 20 maart 2011

Plattegrond Alle restaurants in Delft e.o.

Toon telefoonnummer

Over Moodz

Keuken: Mediterraans, Nederlands

Het restaurant Moodz is gevestigd aan het Vesteplein in Delft, waarbij de authentieke uitstraling naar voren komt. Het restaurant is gesitueerd in twee karakteristieke monumentale panden. De oude details zijn nog steeds te zien in de panden en zijn verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. Moodz staat voor culinaire gerechten vanuit de hele wereld. De nadruk ligt natuurlijk op de lekkerste gerechten uit verschillende landen en streken. De eigenaren George en Monique Zevenbergen geven aan dat het ook om de beleving gaat. Dat de gasten heerlijk kunnen genieten van allerlei verschillende soorten gerechten. Maak kennis met de wereldkeuken in het hart van Delft!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Delft e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden