Moodz

Mediterraans, Nederlands | | Menu
8,4 (234 reviews)
91% aanbevolen

4-gangen diner € 49,95 € 29,95

Moodz

Mediterraans, Nederlands | | Menu
8,4 (234 reviews)
91% aanbevolen

4-gangen diner € 49,95 € 29,95

Menu
4-gangen diner
€ 49,95 € 29,95

Wil jij ook heerlijk & voordelig dineren bij Moodz met je Dinercheque t.w.v. van € 20,00?

Je kunt kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Er is altijd keuze voor een vlees, vis of vegetarisch menu.

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Dinercheque vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinercheque in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinercheque t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op! Maximaal 1 Dinercheque per 2 personen. De menuprijs van € 29,95 is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 49,95. Zie ook de voorwaarden.
Let op na het maken van uw reservering is de dinercheque verzilverd en hoeft u deze niet meer mee te nemen naar het restaurant.

RESERVEER RESERVEER

Wat 234 mensen zeggen over Moodz

8.4 Gebaseerd op 234 reviews. 91% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

5.0 Keuken 7 | Service 4 | Sfeer 4

Op de laatste avond van de restaurant week zijn wij bij Moodz gaan eten. Hier begon de avond met een hoop verwarring over de kaart die op een a4 papier was geprint. We kregen er 3 toen 1 toen weer 3, we mochten kiezen van alles. Uit eindelijk beide voor het zomer menu gegaan van 25 euro PP. Het voor gerecht werd ver...

Lees hele review

Op de laatste avond van de restaurant week zijn wij bij Moodz gaan eten. Hier begon de avond met een hoop verwarring over de kaart die op een a4 papier was geprint. We kregen er 3 toen 1 toen weer 3, we mochten kiezen van alles. Uit eindelijk beide voor het zomer menu gegaan van 25 euro PP. Het voor gerecht werd verkerd geserveerd een tomaten carpaccio ipv een normale die wel op de kaart stond. Als nagerecht hadden we aardbeien met slagroom, toen deze op tafel kwam was dit totaal verkeerd aardbeien in sterke drank geserveerd met limoen ijs zonder slagroom. Dit was ook weer verkeerd aangeslagen. De rekening was 20 euro duurder dan hoorde te zijn dit omdat alles los was aangeslagen en verkeerd. Een avond vol stress in een rommelige sfeer. Alles wat ik niet wil bij het eten in een restaurant.

Donovan vd Kleij op 02 september 2010

6.7 Keuken 5 | Service 8 | Sfeer 7

Jammergenoeg viel het menu me erg tegen. Het vlees was matig en de garnering erbij slordig. De meloen smaakte alsof hij al uren op het bord had gelegen.
Sorry, dat het niet daar heb gezegd, maar het was om het slagen van mijn zoon te vieren. Ik wilde de sfeer niet verzieken door over het eten te klagen.
De donder...

Lees hele review

Jammergenoeg viel het menu me erg tegen. Het vlees was matig en de garnering erbij slordig. De meloen smaakte alsof hij al uren op het bord had gelegen.
Sorry, dat het niet daar heb gezegd, maar het was om het slagen van mijn zoon te vieren. Ik wilde de sfeer niet verzieken door over het eten te klagen.
De donderdag ervoor had ik bij Maxime aan de overkant gegeten en dat was stukken beter.
Helemaal in het begin had ik eenkeer bij jullie geluncht en dat was prima.

M. van der Lee op 31 augustus 2010

7.7 Keuken 7 | Service 8 | Sfeer 8

het eten was erg lekker alleen wat weinig, ook jammer dat er weinig groenten bij zat.
ook het broodplankje voor 4 personen was aan de kleine kant, we kregen 7 plakjes brood... verder
goede wijnen en kennis ervan en een super aardige bediening, je voelt je er erg welkom.

F.W van Oosten op 31 augustus 2010

8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Er hing een gemoedelijke sfeer en alles was goed geregeld.

Nicole Wubben op 30 augustus 2010

6.3 Keuken 5 | Service 7 | Sfeer 7

Sfeer was goed, bediening was erg vriendelijk, maar eten viel tegen. Dessert niet opgegeten meloen te hard en ijs van sorbet was geen citroenijs zoals op het menu stond vermeld.

Twijfelachtig of we er nog een keer gaan eten.

Monique Alsemgeest op 30 augustus 2010

Plattegrond Alle restaurants in Delft e.o.

Toon telefoonnummer

Over Moodz

Keuken: Mediterraans, Nederlands

Het restaurant Moodz is gevestigd aan het Vesteplein in Delft, waarbij de authentieke uitstraling naar voren komt. Het restaurant is gesitueerd in twee karakteristieke monumentale panden. De oude details zijn nog steeds te zien in de panden en zijn verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. Moodz staat voor culinaire gerechten vanuit de hele wereld. De nadruk ligt natuurlijk op de lekkerste gerechten uit verschillende landen en streken. De eigenaren George en Monique Zevenbergen geven aan dat het ook om de beleving gaat. Dat de gasten heerlijk kunnen genieten van allerlei verschillende soorten gerechten. Maak kennis met de wereldkeuken in het hart van Delft!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Delft e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Partners

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden